luni, 3 martie 2008

CU UN ZAMBET TAMP...:D

Adevarat. Am primit materiale doar de la 3 persoane pana acum (fete mai exact)...
dar dupa ceasul de la calc, ora e 1 si 20 dimineata iar eu stau aici si realizez ca sunt de-a dreptul multumit...si foarte interesant e faptul ca nu-mi dispare zambetul asta tamp de pe fata :))
asadar Oana - domnisoara cu mareata si nobila idee - ar fi si ea foarte foarte bucuroasa :D
--- in curand ii instaleaza si ei netul ---
intre timp doresc sa spun doar ca odata cu zambetul de pe fata, a aparut si urmatoarea sarcina fooooaaartee importanta si serioasa...

realizez ca trebuie sa fim extrem de responsabili cu selectarea materialelor ce vor aparea in revista...e un test pana la urma si daca revista nu va muri dupa primele 3-4-5 numere inseamana ca, poate, am reusit sa dam dovada de maturitate..eu unul asta imi propun si cred ca nu gresesc afirmand faptul ca vorbesc in numele tuturor celor care facem parte din echipa !!
asadar... TRIMITETI !!! in continuare !!! astept ESEURI, POEZII, PROZA, GANDURI, ARTICOLE, CERCETARI, OPINII, RECENZII, TEATRU, ORICE !!!
-- singura conditie -- vrem ORIGINALITATE !!!!!!!
cyppothegamer@yahoo.com

2 comentarii:

Anonim spunea...

CU UN ZAMBET TAMP SI...Cu mult scepticism imi pun basca pe cap si merg mai departe...si am sa fac asta pana cand o sa obs. ca ati schimbat ceva...si ca ati adus un "croi nou" la mult prea depasita si uzata basca care zace in dulapurile tuturor de cand lumea. Asa ca ideile originale sa bata la usa fara sfiala si sa dovedeasca pt prima data ca o revista studenteasca poate starni orice alta reactie in afara de plictiseala. (si un ridicat din sprancene ar fi o onoare)! that's aaaaall folks! :P

Jackie Ionescu spunea...

Buna!Am aruncat o privire pe blogul tau,daca vrei sa vizitezi blogul meu sa-mi lasi un comentariu sau sa te uiti pe  magazinul meu on-line de lenjerie intima ,ai o invitatie speciala din partea mea!Numai de bine!Angelica