luni, 3 martie 2008

Sa fie cu noroc!

Sa fie intr-un ceas bun, ca ce "BASCA MEA?"!

Sa avem oameni buni alaturi ca de restu` ne ocupam noi!

Sa avem oameni la care le fuge mintea precum imi fuge mie gura, oameni care stiu ce-nseamna sa te trezesti dimineata si sa crezi ca-i seara, oameni carora nu le e frica de ceea ce gandesc, oameni care vad partea buna a lucrurilor si cand ai examen a doua zi si tu nu stii cum arata cartea pt. curs!;)
Sa avem toate astea si mai multe!

Hai, noroc!

Un comentariu:

Michael spunea...

Sănătate la toată lumea! Că de restul ne ocupăm noi: noroc, fericire (când se poate), etc.

Am trecut şi eu pe aici şi nu puteam să nu comentez ceva. Ce să comentez? E bună întrebarea! Nici eu nu ştiu - am vrut să scriu şi eu felicitări şi alea, alea - dar mi-am dat seama că nu am voie. Aşa că am decis spre un comentariu.

Hmmm.... felicitări? Pentru ce? Am să vă felicit când primesc primul număr în mână sau când îmi trimiteţi linkul spre primul număr (cu pdf şi nişte site-uri gratuite iese chiar fain, dacă nu ai bani de tipărituri).

Aşa că ... vă urez mult, mult succes! E o muncă grea şi mi-ar plăcea - sincer vorbind - să văd că această iniţiativă are asigurat şi viitorul, nu doar un început promiţător (cum se spune? emoţia începutului?), ci chiar continuitate.

Dulce băşcălie,
Asta mi-o doresc!

Să ne citim cu bine ;)